понеділок, 25 квітня 2016 р.

Заявка в ДК Студія "З любов'ю"

Всім привіт!
Сьогодні ще одна спроба потрапити в ДК.
Отож, хочу потрапити в команду скрап-студії "З любов'ю"




Напишу трохи про себе

Мене звуть Аня, я мама 2-х бешкетників синочків і дружина надзвичайно творчого чоловіка;), який не в захваті від мого хоббі. Люблю каву, солодке та чистоту і порядок (хоча беручи до уваги моїх невгамовних, таке у нас буває досить рідко)
Скрап ввійшов в моє життя близько року тому і поступово витіснив рослини чоловіка з підвіконня для своїх скромних запасів, примусив працювати стару швейну машину і нагадав мені як я люблю малювати!
Подобається пробувати різні стилі та техніки - полюбляю фарби та чорний лінер. яскравий папір та саморобні прикраси, обірвані краї та нерівні стібки. Штампів у мене вкрай мало, тому часто домальовую або штампую чим доведеться:

В цій сторінці використала котушку(круги) та шеврон, який зробила із гумки, а ця пташечка з набору ТХ. який урвала на розпродажу 


В цій сторінці за лютий штампувала дитячою мозаїкою, а також обводила чіпборд соти. Люблю написи від руки



А ця КАСова листівка повністю намальована, навіть є маленький МК


Покажу ще декілька своїх улюблених робіт








Дякую за увагу і можливість)

Хорошого початку тижня!

Немає коментарів:

Дописати коментар