пʼятницю, 25 грудня 2015 р.

Блог-хоп від студії З любовю та ScrapMir

Дівчатка, хочу сказати дякую вам за чудовий блог-хоп, за купу емоцій та підсумків, трохи сумних, але все ж позитивних!Я хочу подякувати Богу і життю за ще один не схожий на інші рік!

Цей рік ми прожили вчотирьох!
У нас були клопоти з сусідами і фінансами, непорозуміння між собою, але це зробило нас сильнішими.
Ми майже закінчили ремонт дитячої повністю своїми силами!
В моєму житті зявився скрап, блог, купа натхнення, нових знайомств, драйв, приємні виграші і прохід в півфінал Дебюту року( навіть чоловік, який не дуже сприймає моє нове захоплення, привітав мене з посмішкою)
Я навчилась бути вдячною за все, що трапляється в моєму житті, хоч зрідка медитувати і робити вправи...і ура я почала вчити Java!
Дівчатка дякую за можливість це сказати, навіть, якщо ніхто не прочитає, адже це блог-хоп)))

Немає коментарів:

Дописати коментар